♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 2 februari 2015

Måndag!

Av Linn - 2 februari 2015 09:09

Hej allihopa!
Skola....
(har ont i halsen idag, och hoppas verkligen att det släpper för det är så jobbigt...)"

Hoppas alla får en jättebra dag<33

 
 
cassandra

cassandra

2 februari 2015 09:20

Super bra & fin blogg du har! :D Kicka gärna in på min kramiis!

http://nouw.com/fotobycassie

Linn

2 februari 2015 20:16

Åh tack så mycket♡♡♡ Självklart gör jag det:)

 
Patricia

Patricia

2 februari 2015 10:35

Jobbigt. Hoppas du inte blir sämre bara! Krya!

http://patriciac.blogg.se

Linn

2 februari 2015 20:15

Tack så mycket♡

 
Emelie

Emelie

2 februari 2015 12:54

Va jobbigt att ha ont i halsen, krya på dig!

http://ewelies.blogg.se

Linn

2 februari 2015 20:15

Ja det är riktigt jobbigt:// TACK♡♡

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

2 februari 2015 13:02

Håller tummarna för att halsontet släpper! :)

http://spontan.blogg.se

Linn

2 februari 2015 20:14

Tack, hoppas verkligen det...♡

 
veronica

veronica

2 februari 2015 15:52

Krya på dig fina du!

http://www.nouw.com/vveronicas

Linn

2 februari 2015 20:14

aw tack♡♡

 
dreamsaredreams

dreamsaredreams

2 februari 2015 16:08

Tack så mkt för dina frågor och hoppas du har en bra dag :)
Kram ^.^

http://www.dreamsaredreams.bloggplatsen.se

Linn

2 februari 2015 17:12

varsågod♡♡♡ tack! Detsamma till dig:DD

 
maja

maja

2 februari 2015 16:17

ajdå va jobbigt, hoppas det blir bra!

http://majasoderbergs.devote.se

Linn

2 februari 2015 20:14

Får hoppas det....tack♡

 
 natalia

natalia

2 februari 2015 17:03

Så snygga skor ni har *.*

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

2 februari 2015 17:11

hahah tackar;))) ♡ ♡♡^^^

 
Beatrice Jakobsson - Fotografi

Beatrice Jakobsson - Fotografi

2 februari 2015 19:41

Hoppas det släpper! :)

http://beattriicee.blogg.se

Linn

2 februari 2015 20:11

hoppas också det, tack♡

 
Elin

Elin

2 februari 2015 19:46

Gosh har också ont i halsen !! :o vilket sammanträffande xD
Hur är det nu?♥ Krya på dig!♥

Hoppas att du haft en fin dag♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

2 februari 2015 21:21

åh har du också det?:(( Krya på dig bästa Elin♡♡♡

Tack, detsamma loviiee:*

 
Nathalie Tegelstam

Nathalie Tegelstam

2 februari 2015 20:35

Hoppas det känns bättre i halsen :) kram

http://nathalievictoria.com

Linn

2 februari 2015 21:16

Tyvärr inte, men tack för att du bryr dig♡♡ Kramar!

 
THE REVOLT

THE REVOLT

3 februari 2015 00:28

Härlig bild!^^ Hoppas det blir bättre med halsen <3

svar: Tack för din kommentar!<3 Joo, alltså jag vet att det inte finns ett måste. Jag känner bara inte att mitt syfte med bloggen är ngt som passar in här. Jag känner att ju fler läsare jag får desto mer begränsad är jag med att skriva hur jag känner, tänker och tycker. Det är alltid ngn som ska komma och bråka, ta illa upp bli arg bla bla bla. Eller typ säga att jag är otrevligt elr ngt. Alltså jag använder inte min blogg på samma sätt som andra. Jag vill inte nå ut, belysa eller informera om ngt. På min blogg anpassar jag texterna enbart till mig sj. Läsare är välkomna att läsa men de ska vara medvetna om att inläggen inte är anpassade till dem. Jag gillar diskussioner men många här blir typ arga då jag säger emot dem. Exempelvis angående "vad som kan definieras som djurvän", "dumma frågor nykterister får" och "de som blivit mobbade som mobbar andra ". asså venne hur jag ska förklara, men orkar inte med bloggande då det alltid ska komma en sur kärring som tar saker personligt. Orkar inte motbevisa eller ens förklara mig. Det är inte det min blogg är till för. Den var till för att jag skulle skriva av mig då jag har svårt att öppna mig för folk och formulera mig muntligt. Men nu blir det inte det av bloggen utan jag är tvungen att alltid tänka "åh kmr ngn misstolka och ta illa upp", " åh kmr ngn tolka detta som att jag är kommunist, radikalfeminist, radikalliberal, homosexuell, homofob eller andra saker jag inte är", eller typ "finns det ngn sur-kärring-attack-risk nu eller?" osv ... asså jag kan knappt kommentera vad jag vill på bloggar ens! -.-' liksom man måste hålla med om allt ... usch nej. That's not me. Jag säger aldrig att jag tkr ngt e fint elr håller med om ngt jag inte tkr. Så nae, tkr inte jag passar in här. Blir bara massa sura miner och falska leenden.

http://TheRevolt.blogg.se

Linn

3 februari 2015 08:28

Åh tack så mycket!

----
Jag skulle kunna skriva så mycket, som svar då vill säga. Men jag känner att det viktigaste jag vill från fram är att du är du och du får gör exakt det du vill! Alla är olika och det är det som skapar världen, jag menar, tänk om alla var likadana....sjukt...
Jag tycker att du ska göra det du vill och det du gillar! DINA inlägg är sjukt bra, och även fast jag kanske inte aldrig upplevt det / tycker så, så gillar jag dina inlägg, de är så fint skrivet på nått sätt.
Man behöver inte hålla med, tänk vad tråkigt det hade varit om det var någon som gjorde ett inlägg om ja...exempel "åh idag köpte jag världens finaste tulpaner", men dem kanske inte var världens finaste tulpaner...Då kan man säga det. Man ska vara sig själv. Det skapar bloggen, och bloggvärlden. Det är samma här som i den riktiga, man är det man är, och det ska man också vara. Alla är olika, bloggar som kommentarer, och alla bör vara medvetna om detta.

Det är då inga sura miner / falska leenden från mig.
DU passar iin här, varför skrev jag i den förra långa kommentaren:)

Jag önska att jag kunde skriva som dig...men istället har jag en blogg där jag hela tiden berättar vad jag gör. Men jag gillar det, fast ibaldn kan det bli lite lång tråkigt med samma inlägg varje dag..

Hoppas du har det bra♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards