♡MyLifeAsLinn♡

Inlägg publicerade under kategorin Tillbakablick på 2014

Av Linn - 28 december 2014 19:15

Tillbakablick på Januari månad 2014......


Världens sämste start på året, trodde att 2014 skulle bli ett urkasst år och allt var verkligen sämst...

Min älskade och världens bäst kanin Sotis avlivades pga att han var sjuk..Världen är så orättvis. Var så sjukt ledsen och önskar fortfarande att jag får se han, ta på han och vara med han....Saknar han så sjukt mycket..

Men annars började skolan efter jullovet, det var mycket snö och så hittade jag en fin bild på världens bästa kompisar♡

Januari var början på 2014, som började sämst....

Kramar♡  

Av Linn - 28 december 2014 17:39

ÄNTLIGEN, ett ord! Är äntligen klar med alla min "tillbakablickar" inlägg!! Så himla skönt!! Det har tagit så sjukt lång tid, flera flera timmar....Men dem blev riktigt bra tycker jag!! ♡ 

Det kommer komma upp 12 inlägg med en månad för varje inlägg. Som kommer innehålla den månadens tillbakablick med en massa bilder och text! Det kommer komma upp redan 3st idag så håll utik:DDD 

Sedan kommer det komma upp inlägg imorgon och även på tisdag! Har delat upp det så att ni får vänta lite;)) heheheh

Men om ni missat något sedan, så ha rjag också skapat en ny kategori "Tillbakablick på 2014" som ni kan klicka er in på och kunna se alla 12 inlägg på sedan! 


Nu ska jag inte vara inne på datorn längre utan vila ögonen, behövs....

Hoppas ni kommer gilla dessa inläggen nu♡♡♡♡♡


♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards