♡MyLifeAsLinn♡

Inlägg publicerade under kategorin MIN JULKALENDER 2014

Av Linn - 16 december 2014 08:15

Godmorgon allihopa♡♡ Helt sjukt - imorgon fyller jag 15 år!! Kan knappt fatta det:DDD 

Känns inte som December längre, eller jo, eller nej, vet inte.....


Men idag i skolan ska vi ha vanliga lektioner fram tills lunch, då det är volleyboll tunering med alla 9:or!! Wey.....Men till lunch idag är det också julbord♡♡♡ MUMS!! :PPPP


Hoppas alla får en bra dag! Nu kan ni öppna lucka 16, bara att klicka på bilden!

 

Många kramar♡

Av Linn - 15 december 2014 08:30

Hej allihopa♡ Och godmorgon:)) 

Idag är det måndag och min dag består av skola och träning. Vanlig dag, rätt tråkig. Men vi får hoppas på att den blir rolig! 


Nu kan ni alla öppna dagens lucka, lucka 15, bara att klicka på bilden!

 

Många kramar♡

Av Linn - 14 december 2014 16:45

På min julkalender-blogg hade jag i lucka 6 en tävling där man kunde vinna en typ av shoutout på min vanliga blogg (denna bloggen)! Jag skulle göra ett inlägg där vinnaren får ett inlägg om bara en själv, om vinnarens blogg samt lite form av reklam i både Hajpa och "meddlande rutan". 

På min julkalender blogg förklarar jag mer - HÄR.


Men vinnaren blev Elin!!!!


Om någon som läser detta inlägget inte har kollat in Elins blogg eller inte vet vem hon är. Så har jag bara en tydlig sak att säga, Elin, är världens bästa och hon är helt underbart snäll!!!!!! Jag vet inte, men ni kanske inte fastnar med än gång, men börja följa henne och börja kommentera hennes blogg, det räcker med nästan vad som helst, så kommer ni märke vilken helt fantastik och underbar person Elin är!

När man haft en jätte dålig och kass dag, man känner sig nere på botten och har inte haft någon ork åt bloggen den dagen, så loggar man in på sin blogg på kvällen...Och ser att man har nya kommentarer och ser sedan att det är Elin som kommentreat! Man läser kommentarerna och kan knappt förstå hur en människa som man aldrig träffat eller sätt, kan göra ens dag på toppen igen. Jag kan verkligen inte fatta....Fatta hur Elins själ tänker;) Nej, men det går verkligen inte att förklara hur helt underbar och bäst Elin är!!! 

Elin, du ska veta att dina ord är helt fantastiska! Jag blir så troligt mega super duper amazing glad när jag ser att jag har en kommentar från dig och sedan läser dina underbara ord både i kommentarer och på din egna blogg. Du gör verkligen mig så himla glad och jag är så glad att vi har börjat följa varandra, seriöst, du är helt underbar. Och jag hoppas hoppas verkligen att du vet om det, att du, just du Elin, du är bäst!!!!! Du är den bästa!!! Kom ihåg det i alla lägen, varje gång du mår dåligt, haft en dåligt eller bara mår sämst, komihåg att jag alltid finns där, så som du finns för mig, finns jag för dig.

Allihopa, du som läser detta. Att jag har upptäkt Elins blogg har gjort mina dagar och mitt liv så roligt! Att få läsa hennes blogg gör mig så glad. Det är en speciell blogg, när man kommer in i den världens finner man verkligen sig rätt. Man känner att man också vill vara delaktiv och vill läsa, kommentera och börja följa. Det är väldigt roligt! Och för dig som läser detta, tror jag exakt likadant, du kommer börja gilla bloggen!! DU kommer bli fast...

Det går verkligen inte att beskriva Elin, hon är underbar. 

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg eller HÄR!

Tusen kramar till dig Elin, du är bäst!!!  

Av Linn - 14 december 2014 09:30

Heeej allihopa!♡ 

Hoppas alla får en jätte bra söndag! Idag ska jag spela handbollsmatch vid 13-tiden, sedan när jag kommer hem ska jag plugga det sista för iår! Vi har nämligen de sista läxorna till imorgon! 


Men nu kan ni alla öppna dagens lucka, bara att klicka på bilden!♡♡ 

 

Många kramar

 


Av Linn - 13 december 2014 12:45

Wooho, nu kan ni öppna lucka 13!! ♡♡ Bara att klicka på bilden!!

 

Många kramar och ha en fortsatt braaaa dag♡♡

Av Linn - 12 december 2014 08:15

Hej allihopa♡♡♡ Detta är tidsinsälld som de allra flesta luck-inläggen är;) Men det kanske ni fattar♡ 


Iaf, fredag idag!! Vilket är sååååå himla underbart!! 

Min dag består av en jätte bra skol-dag, men Luciatåg som vi 9:or går i, samt roliga lektioner och så ska vi även äta pepparkakor och dricka julmust på bilden♡ TOPPEN! 

När jag kommer hem ska jag fixa med bloggen och allt runt omkring där sedan handbollsträning.


Men nu kan ni alla öppna LUCKA 12♡♡ Ni vet hur man gör;)) Klicka bara på bilden!

 

Många kramar & ha en toppen bra fredag♡♡♡♡

Av Linn - 11 december 2014 09:30

Heeej alla♡ REDAN den 11:e december!! Detta är seriöst helt sjukt......

Men hoppas alla får en bra torsdag♡ Idag ska vi 9:or som ville vara med i lussetåget (typ de flesta) öva till lucian på fredag! 


Men nu kan ni öppna lucka 11, klicka bara på bilden!

 

Många kramar♡

Av Linn - 10 december 2014 09:30

hej alla♡♡

10 December idag, Nobeldagen. Fatta vad snabbt tiden går!! Jag menar, december började nyligen....SJUKT. Får snacka om det en annan gång. 

Hoppas alla får en bra dag♡♡♡♡♡ Själv har vi nobeldagen i skolan, vilket är roligt:DDD

Hörs senare♡♡♡ 


Nu kan ni öppna lucka 10 genom att klicka på bilden som vanligt:D

 

Många kramar♡

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards