♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under augusti 2015

Av Linn - 7 augusti 2015 14:32

Hej på er! Det jag har gjort fram tills nu är att ha vart iväg och köpt nya handbollsskor med pappa. Sitter just nu och äter 2 mackor och är verkligen inte taggad för träningen sedan hahah. Men men.


Har rätt många obesvarade kommentarer att svara på men jag får ta lite i taget när jag får tid<33


Ha en fortsatt bra fredag allihopa!

   

Kramar♡♡

Av Linn - 7 augusti 2015 12:00

Köpte in så jätte mycket, men köpte endå mest i familjen hahah^^

Köpte ifrån H&M, A&F, Hollister och Tommy Hilfiger!

 

1: Blå-randig skjorta ifrån Tommy Hilfiger - 350 kr

     

2: T-shirt ifrån Hollister - 148 kr

 

3: Långarmad tröja ifrån Abercrombie & Fitch - 150 dk

   

4: Mörkblå FLARE jeans ifrån H&M - 250 kr

   


Är supernöjd med allt♡♡♡♡

Kramar♡

Av Linn - 6 augusti 2015 23:04

Hej på er! Hoppas alla haft en bra torsdag. Jag har verkligen haft såå tråkigt hela dagen, verkligen inte gjort ett skitXD Bara chillat typ. Och åkt skateboard, måste köpa en ny skateboard för denna lilla som jag har funkar inte, den är för litenXD


Men just nu lyssnar jag bara på musik och kommer göra det resten av kvällen. Svarar på kommentarer & kolla bloggar imorgon, känner mig rätt trött nuXD Hahah trött efter att inte ha gjort ett skitXD


Men vi hörs imon, sov gott♡♡ Imorgon kommer btw min Malmö/Köpenhamn HAUL upp:DD

Sov gott!

 

Av Linn - 6 augusti 2015 17:56

Man får passa på när de är lite sol framme<33
Ligger just nu i solstolen och lyssnar på musik!

ATM

Av Linn - 6 augusti 2015 15:14

24 grader och sol utomhus, underbart väder!
Övar lite på att åka skateboard just nu, går faktiskt rätt bra för att vara första gångerna:)) o så är det riktigt roligt!

Hoppas alla har en toppen bra torsdag<33

Av Linn - 6 augusti 2015 00:43

Hej på er! Läste snabbt alla underbara kommenterar, och blir såå sjukt glad!!
Min onsdag har varit bra, träningen förut gick bra men vart sjukt jobbigt!! Asså mina ben var och är seriöst döda efter träningen..såå jobbig!! Men skönt efteråt!

På kvällen cyklade jag och Olivia ner till sjön och tog ytterligare ett kvällsdopp, dock va de kallare i luften men kul å bada ändå!

Är så trött nu så ska försöka sova, gonatt allihopa!<33 Sov gott!

Kramar!

Av Linn - 5 augusti 2015 17:10

Löp/Fys träning nu, 17:30-19.00
Hörs sen

Av Linn - 5 augusti 2015 16:03

Gick upp till Olivia & Sofis förut, vi spelade lite badminton och sedan skulle vi spela sällskapsspel men sp skulle jag hem o äta Hahah.
Iaf, just nu så har jag precis kommit in, har varit ute och åkt lite på min mini (extremt liten) skateboard, det ör riktigt roligt även fast jag inte är så bra på det!

Om en timme ska jag åka till träningen, :0 inte taggad alls!!:00

Hoppas ni iaf har en bra dag<3

Galen bild på Sofia hahaha

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards