♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under augusti 2015

Av Linn - 20 augusti 2015 08:13

Okej, idag börjar jag gymnaiset, wish me luck...

Av Linn - 19 augusti 2015 22:29

Det är 2 saker jag nog verkligen inte kan fatta, det första är att sommarlovet 2015 är slut! Inga mer chill dagar , sommarlovet är över. Det har verkligen var en sjukt bra sommar! Är såå nöjd över sommarlovet<33 Och det andra som jag inte kan fatta är att jag börjar gymnasiet imorgon! GYMNASIET??!! Sjukt. Gymnasiet för mig har alltid kännts flera år bort, jag har alltid tyckt att gymnaiset har varit för dem "stora", och jag har svårt att inse att jag tydligen tillhör dem "stora" nu. Vad nu som menas med stora. Men att åren går så snabbt, nu är det bara 3 år kvar innan studenten, okej inte "bara" 3 år, för vet att det kommer blir 3 tuffa år...men ändå.

Jag känner hur nervös jag är nu, inför klassen & skolan. Som tur är känner jag några som ska gå samma skola men inte samma linje, B.la Olivia<333 och 2 från handbollen o 2 från min gamla klass-alla ekonomi. Jag-samhäll.

Men det ska bli spännande...

Ska försöka lägga mig innan 23! Mitt mål! Hahaah. Ska upp imorgon vid 6.30 Och bussen går 8.01, bara att åka buss till skolan kommer vara något helt nytt för mig. Så mycket förändring...

Vi hörs imorgon, hoppas allas onsdag varit bra<33
Sov gott!

Juste!! Alla mina kompisar som läser min blogg, ni är bäst! Vet inte vad jag skulle göra utan er, ni kommer vara för alltid, HOPPAS JAG AV HELA MITT HJÄRTA!
Detta meddelandet gjorde mig så glad<3

Av Linn - 19 augusti 2015 17:06

Från förut, lyxshakes på Max♡

Men nu är jag hemma och tänkte svara på lite kommentarer & kolla bloggar och sådant skoj!

Btw, så köpte jag en tröja på H&M förut och ett babylips, ni kommer få se tröjan någon gång framöver i en outfit eller så:))


Kan inte fatta att det är sista dagen på detta sommarlovet idag!!SJUKT! Sommaren har gått såå snabbt, fast ändå så långsamt. Jag älskar verkligen sommarlov♡ Och att börja gymnaiset imorgon känns nervöst men ändå lite spännande.


Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

   

Kramar♡♡

Av Linn - 19 augusti 2015 12:50

Ska åka till allum nu men Olivia, vi är så sugna på Lyxshakes så vi tänkte åka in och ta det<33

Av Linn - 19 augusti 2015 00:17

Hej på er! Hoppas eran tisdag varit bra<33 Jag har haft en bra dag.
Träningen förut gick bra och var rolig:)))

Jag ska verkligen försöka sova nu, så jag kommer i säng lite tidigare. Kommentarer och bloggar får tyvärr vänta .. Hoppad ni förstår , ni är bäst<3

Sov gott!

Frida<33

Av Linn - 18 augusti 2015 19:55

Ska åka till handbollsträningen nu, inte spelat handboll sen Partille cup så är nervös!
Träning mellan 20:15-22.00, så vi hörs ikväll!

Av Linn - 18 augusti 2015 15:53

Pannkakor förut med Olivia<33

Av Linn - 18 augusti 2015 09:51

Trött? JAAA. Gick å la mig 1 igår och ställde klockan till 8:30, men gick inte att gå upp då, så ska försöka ta mig upp nu istället...

Tisdag idag och jag får se vad jag ska hitta på. Träning ikväll iaf..

Ha en bra dag allihopa <33

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards