♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under juni 2015

Av Linn - 30 juni 2015 11:52

Godmorgon!
Sitter just nu i bilen påväg till den roligaste cupen ever<33 Partille Cup!! Så taggad!!
En match idag, mot ett isländskt lag! Vi får se hur det går!

Ha en bra dag allihopa:)))

Kramar!

Av Linn - 29 juni 2015 22:45

Hej på er! Jag hoppas alla haft en jättebra måndag^^


Jag måste för o framst be om ursäkt för att jag jag inte kollt era bloggar än, svarat på kommentarer eller ens gett bra uppdatering. Men jag har liksom inte vant mig nu när jag varit utan bloggen såpass länge. Men antar att det kommer snart, men bara så ni vet♡ Förlåt för det!!


Har inte gjort alls mycket idag, varit på vårdcentralen för att örhängesploppen hade åkt in i örat:// Och växt igen typ, så dem bedhövade mig och sedan fick dem efter slit ut den..tur att jag inte kände något, hade dött XD hahahahahh

Sedan har jag spelat mycket minecraft idag också♡♡♡


Vet ni vad som händer imorgon? JO, PARTILLE CUP börjar♡♡ SÅÅÅ taggad! Det ska bli riktigt roligt^^ Imorgon spelar jag en match, mot island! Men mer om det imorgon:*


Resten av denna dagen ska jag bara chilla framför dator, som jag gjort största delen av dagen hahaha.

Sov gott alihopa♡♡


 

Kramar♡♡♡♡♡

ATM

Av Linn - 29 juni 2015 15:45

Av Linn - 28 juni 2015 23:50

Hej på er! Hoppas alla haft en bra dag^^ Min dag har varit lugn o bra, har varit med sofia också♡ 


Just nu är jag inne på datorn, spelar faktskt lite minecraft ;)) Riktigt roligt, men längesedan! 

Ville bara göra ett snabbt uppdatering^^

Sov gott♡

 


Av Linn - 28 juni 2015 14:30

Hej på er♡♡ I detta inlägget tänkte jag dela med mig av en hel del mobilpics från kroatien♡♡

"Vanliga" bilder som jag tagit med kameran kommer senare tänker jag<3333


Saknar....♡♡

                                                                                                                                                                                                                                             

Jag tycker att det har varit en jättebra semester med med 2 bästisar♡♡♡

Och jag vet, det blev en hel del bilder, typ 118 bilder hahahhahah

Av Linn - 28 juni 2015 10:46

Godmorgon! Söndag idag, och jag har precis ätit frukost. Och just nu ligger jag i sängen och kollar yt videos. Ska väl snart fixa mig inför "dagen" men orkar inte just nu Hahaha

Idag ska jag träffa Sofia, men det vid 2-tiden.

Ha en bra dag allihopa<333

ATM

Av Linn - 27 juni 2015 20:29

Hej på er!
Just nu sitter jag vid tv:n, äter godis och radera bilder från mobilen! Hade 700 bilder där...så det tog upp alldeles för mycket av lagringsutrymmetXD

Men jag orkar inte börja med bilderna från kameran än, inte heller svara på kommentarer eller kolla bloggar, tyvärr. Tar det en annan dag<33 men saknat er!! <33

Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi!

Bild från sist kvällen i kroatien

Av Linn - 27 juni 2015 14:23

Heeeeej, asså hur länge har jag inte varit utan dator och bloggen? Har haft internet nästan hela resan men kände inte för att skriva och göra en massa inlägg, utan tog som en liten paus. Och det hade ju öndå bara blivit mobilinlägg med en massa mobilbilder endast.


Men nu är äntligen hemma efter 2 jättebra veckor i kroatien med mycket sol, bad, handboll, kompisar och ja allt har varit jättebra ♡♡♡


Vi kom hem igår kväll typ vid 00-tiden men stannade uppe till 03 för jag ville liksom packa upp allt med än gång XD Orkade inte att allt skulle ligga kvar i väskorna till morgondagen. Men sedan var det väldigt skönt att få sova i sin egna säng inatt.


Jag hoppas verkligen att alla haft det toppen bra och jag ska försöka komma tillbaka till bloggen nu♡ Kommer lägga upp en massa bilder och sådant när jag får tid har inte för över alla bilderna än och det lär ta ett tag till dess har säkert tagit över 1000 bilder XD hahahahahah



Nu är ju klockan redan halv3 och halva denna dagen har gått, har inte gjort alls mycket. Ni vet leo, 4:an, han och Andreas som gick i min klass dem frågade om jag ville träffas och så jag har varit med dem en liten stund förut, vi hoppade studsmatta och det var rätt stelt men aja, det var roligt å träffa dem ;) Men resten av denna dagen så ska jag väl packa upp det sista vilket är alla träningskläder, sedan kanske föra öve bilderna? För det behlvs kan jag säga er;))

Men jag får se när jag hinner med och svara på alla kommentarer och kolla era underbara bloggar! Men nu är jag tillbaka och ska försöka få allt som det var innan, det är iaf tanken!

 

Ha en fortsatt bra dag så hörv vi♡♡♡♡
 

 

       

Lite bilder från flygresan hem igår♡♡ sjukt fin solnedgång när vi åkte med planet från frankfurt till lanvetter ♡

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards