♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 19 maj 2015

♡Utmaning♡

Av Linn - 19 maj 2015 20:00

Hej på er! Jag blev utmanad av fina Johanna att besvara dessa frågorna som en liten utmaning♡ Och såklart antar jag den! Tack Johanna:)))



Vad har du på dig? - Ett par mjukisar som jag faktiskt inte brukar använda och min "hemma" t-shirt.
Nånsin varit kär? - Nepp
Nånsin haft ett jobbigt break up? - Nej
Hur lång är du? - 169 cm.
Hur mycket väger du? -Kör samma svar som Johanna: "Man frågar aldrig en kvinna om hennes vikt!" (även fast jag svarat på de innan)
Några tatueringar? - Nej
Några percingar? - Räknas hål i öronen?
OTP? - Kollar inte på några serier så har inga OTP ;)
Favoritpogram? - Just nu: Morran och Tobias XD

 
Favoritband? - har ingen^^
Nånting du saknar? - MER TID. Vet det låter jätte konstigt, men saknar det..xd
Favoritlåt? - Just nu: "Shut up and dance with me" 
Hur gammal är du? - 15 år
Stjärntecken? - Skjytt
Favorit motto? - Jag vet inte om detta är ett direkt motto me: "Du gör bara ditt bästa, mer kan du inte göra" :)))
Favoritskådespelare? - Jhonny Depp
Favoritfärg? - Vitt och hm..ljusblått? /rosa ;)
Hög eller låg musik? - Hög!
Vart går du när du är ledsen? - Till mitt rum
Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? - En timme;) Då jag äter i typ 30 min fruksot.
   
Någonsin varit med i ett slagsmål? - Nej.
Anledningen till att du började blogga? - Vi hade IT - dagar i 6:an på vår skola och då verkade blogg intressant.
Rädslor? - Gå själv ensam sent på kvällen tror jag. 
Senaste saken som fick dig att gråta? - Oj....kommer inte ihåg :)
Meningen bakom ditt bloggnamn? - Linn=mitt namn Foto=ett intresse samt foto från min vardag. 
Senaste boken du läste? - "The wave" i skolan
Boken som du för tillfället läser? - Läser ingen just nu. 
Senaste programmet du såg? - Morran och Tobias avsnitt 3 ♡
Senaste personen du pratade med? - Min lillebor XD
     
Favoritmat? - Grillat kött med potatisgratäng♡♡ Sparris, och en god kall sås!
Plats du vill besöka? - OJOJOJOJ, det finns så sjukt många....♡
Senaste platsen du besökte? - Skolan
Senaste gången du blev förolämpad? - Kommer inte ihåg, längsedan
Favoritsmak på godis? - SURT, all time♡
Vilka instrument spelar du? - Har spelat cello.
Favoritsmycke? - Halsband men också armband^^
Senaste sporten du spelade? - Spelar handboll♡
Senaste låten du lyssnade på? - "Need you right now" - Bethany Mota
Favvo hårfrisyr (din egna)? - Hm, kanske halvuppsatt^^
Vem borde svara på dom här frågorna? Det borde bästa ELIN, EBBA, ANNIE och NATALIA göra♡♡♡ 
 
Hoppas ni alla gillade inlägget^^Ha en fortsatt bra kväll♡

 
 
Annie

Annie

19 maj 2015 20:12

Jag har redan gjort den utmaningen och frågorna ;) vart med utmanad av Johanna, gjorde min lite kortare bara :) ;)

Men tack ändå för att du tänkte på mig<3

Såklart det är ok! självklart förstår jag det :)<3

Varma kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

23 maj 2015 12:10

hahah jaha:DDDDD

Varma kramar♡♡♡

 
Elin

Elin

19 maj 2015 20:23

Åh vad roligt att du gav mig denna utmaning, det ska jag absolut ta och göra :D:*
Jättebra svar och det var roligt att läsa :)<3

Svaren kommer upp imorgon då jag inte vet om jag kommer uppdatera imorgon heller <3 Kram!

http://nouw.com/ElinNordwall

Linn

19 maj 2015 23:53

ÅHHH vad glad jag blir♡♡♡ TACK! Vad roligt att du antar denna utmaningen:DD

Ska bli roligt att läsa dina svar, kram♡♡

 
Ebba

Ebba

19 maj 2015 20:49

Åh tack sötis, för att du taggade mig!<3 :*
Har tidsinställt inlägget till imorgon klockan 09:17! XD <33

Sv; Awwe gör det du!:* Gör det när du har tid finis!<3 Behöver inte stressa! :*

Puss & Kram BÄSTA du!<3 :* Love U so much!!<3 :**

http://www.nouw.com/ebbolella

Linn

20 maj 2015 22:53

Åhh vad roligt, ska kika♡♡♡♡♡

Puss & Kram, love you!

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

19 maj 2015 21:11

Jättekul och läsa dina svar och tack så mycket att du antog utmaningen! :)

Kramar<3

http://johannautterberg.blogg.se

Linn

19 maj 2015 23:51

åh vad roligt att höra♡♡
Tack fina du, kram!

 
louise

louise

19 maj 2015 21:12

Tack för dina fina ord!!! <3

va kul med en blogglista :D alltid kul att lära sig mer om bloggare :)

http://liizes.com

 
Celine

Celine

19 maj 2015 22:05

Sådana här inlägg är så himla härliga! :)

http://celinelf.se

 
natalia

natalia

19 maj 2015 23:23

Utmaning antagen hahaha ;) Fixar de imon ;D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

21 maj 2015 09:36

Så himla kul att läsa :)

http://spontan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards