♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 29 april 2015

Pluggar

Av Linn - 29 april 2015 19:08

 
 
SusannaMaria

SusannaMaria

29 april 2015 19:23

Kämpa på med pluggandet :)

http://www.oslofru.com

Linn

29 april 2015 20:57

tack!

 
Elin

Elin

29 april 2015 20:33

You go girl!!<3 Kämpa, snart helg :*

Sv1; Detsamma :) Jamen eller hur, känns så bra då!<3
Sv2; Tack FINA Linn!!<3 Jadå :)
Sv3; Ja, jag har blivit mer positiv sen sist, går inte bara att vara negativ för att det kanske gick dåligt :) Bara att göra om och göra rätt tills nästa gång! Tack :**

Just nu hoppas jag på ingenting D: livrädd för att behöva dra ut...

Jag tror att du är lugnare än mig angående socker :) du ska inte vara orolig!!! Kör på som du gör :D<3
Jamen eller hur!! Gör något som det INTE är socker i! Allt skulle bli så mycket godare då...
Sv4; Tack fina du!!!♥♥♥ Hur är det med dig? :**

Det är LUGNT, du behöver inte förklara dig, jag vet och jag har läst :D

Du gör mig så glad. Du gör mig så peppad. Både på livet. Kämpandet med skolan, träningen, bloggen. Du är en riktig GLÄDJESPRIDARE!
DU ÄR BÄST♥♥♥

♥♥Många Kramar från MIG till DIG!!♥♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Linn

29 april 2015 22:28

ttaaaack♡:*

__________
Jo med mig är allt jättebra! Ska bli skönt med helg efter morgondagen i skolan♡

AMMEN ELIN "!!! Omg♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ awww vet inte vad jag ska skriva!! DU SKA SE mig just nu -- awwww♡♡♡

 
natalia

natalia

29 april 2015 20:39

Så duktig <3 HEJA HEJA!

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

29 april 2015 21:11

tack tack♡

 
Annie

Annie

29 april 2015 20:41

Duktig du är som pluggar<3

Sv: Jo det är sådär. Febern är bättre så det är skönt men känner mig inte riktigt pigg ändå, men hoppas det ger sig snart :)
Och problemet med ljumskarna kommer ta låång tid känns det som :(
Trist men det är som det är .. försöker tänka positivt, ibland går det bra och ibland mindre bra.

Hur är det med dig?<3

Kramar!**

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

29 april 2015 22:31

♡♡

Som du skrev med de positiva tankarna, ibland går det bra och ibland mindre bra. Så är det tyvärr, men Annie det är helt normalt♡ DU, för mig är en SJUKT, otroligt sjukt, stark tjej som aldrig ger upp! Du kämpar HELA tiden och det märks verkligen!! Jag hoppas du snart blir bättre, massa krya på dig kramar

 
Netti

Netti

29 april 2015 21:17

Vad roligt du har det :-D

http://starby.devote.se

Linn

29 april 2015 22:31

;)) hahha japp;))

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

29 april 2015 21:31

Kör hårt, duktiga du! :)

Sv: ÅH tack så jättemycket! ♡

Tack, hoppas du också har en bra kväll! :)

http://johannautterberg.blogg.se

Linn

29 april 2015 22:31

Tack så jättemycket♡♡♡ Massa kramar!

 
sanna

sanna

29 april 2015 21:38

lycka till:D

http://zinja.se

Linn

29 april 2015 22:31

tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards