♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 23 mars 2015 17:30

Titta vad jag fick hem i posten idag:)) Ytterliggare ett iphoneskal från Ebay.com ♡♡

Priserna är SÅ sjukt bra + att det oftast är gratis frakt! Exempel så kostade kanske detta skalet endast 6 kr!! Om inte mindre......typ 1.99kr, men det känns helt sjukt att säga....


Enda nackdelen måste vara att det tar så lång tid med leveransen när man beställer ifrån Hong Kong, Kina osv. Beställde denna den 13:e Februari, och den kom liksom idag, 23 Mars! 

Men är nöjd ♡♡♡

Btw, väntar endast på ett iphoneskal nu, hoppas det kommer snart!

 

Kramar♡♡♡  

Av Linn - 23 mars 2015 16:02

Hej på er!
Slutat för dagen nu;) Vi har faktiskt inte så många läxor/prov denna veckan vilket är så skönt! Dessutom är det inge träning idag, utan man ska egentligen gå och kolla på herrarna-när dem spelar match, men jag får se ikväll hur jag gör!

Hur som helst, nu ska jag ta mig något att äta samtidigt som jag ska kolla på youtube<33
Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Kramar

Av Linn - 23 mars 2015 11:45

Hej allihopa! Hoppas ni har en bra måndag♡ ♡ 

Sista inlägget nu för denna gångens "10 dagars lista", själv tycker jag att det har varit roligt med lite andra inlägg på bloggen, hoppas ni också tyckt det:DD 


10 dagars dag 10 - Varför jag bloggar


Jag har verkligen märkt, under de 3? åren jag bloggat att det är något jag fastnat för!! För er som inte visste det så hade jag innan denna bloggen en blogg som jag bloggade i ungefär 1-2 år på, och innan det hade jag en på f.d nattstad som jag bloggade på och har även bloggat på blogg.se. Jag har bloggat sedan 6:e klass, och jag gå ni i 9:an.

Många av mina kompisar har också haft blogg, men slutat, men det är faktikst aldrig något jag gjort!! Det var ett tag i under sommaren som jag inte blogagde så mycket på min förra blogg, då jag verkligen kände "vafan ska jag lägga tid på bloggen om jag inte får något tillbaka", så jag tog en liten paus, men märkte snabbt att jag inte kunde vara utan det!! Jag kände för en nystart och startade denna bloggen♡ ♡Vilket är något av det bästa jag gjort!! Bloggen, och NI, ger så sjukt mycket, ni betyder SÅ sjukt mycket verkligen!!


Hur som helst, jag tror att den anledningen till varför jag bloggar är helt enkelt för att jag gillar att skriva av mig, jag gillar att blogga. Jagvet verkligen inte hur jag ska förklara mig. Att ha bloggat i 3 år, och helt plötsligt sluta, finns verkligen inte i mitt huvud! Det har blivit som en rutin för mig, en bra rutin, oftast. 

Jag tror bara att bloggandet är mig grej. Jag tror bara det. 

Och en sak som jag märkt att hur sjukt roigt det är att blogga nu när man får kommentarer samt att få läsa andras bloggar. Det är ju faktiskt det som skapar bloggen. 

Blogga -för mig- is tha shiet, så är det bara! 

 

Kramar♡ ♡ 



Av Linn - 23 mars 2015 09:13

Hej allihopa!
Måndag nu då, jag hoppas alla får en bra dag<33

Av Linn - 22 mars 2015 22:17

Hej allihopa!

Hoppas ni haft en bra dag & en bra helg♡ Min helg har varit bra!

Tyvärr förlorade vi båda matcherna idag, den första med bara en boll, och den andra med 10 heheh. Men men! Kändes väldigt onödigt att åka i över 1 timme och spela match då man knappt fick bollen....


Hur som helst, ny vecka imorgon, snart påsklov, det är det man får tänka på♡♡♡ 


Hinner inte svara på alla kommentarerna nu, ska sova;)) Godnatt

 

Av Linn - 22 mars 2015 11:15

Hej allihopa:))

Idag blir det handboll hela dagen typ! Först match hemma, sedan match i Vänersborg...Orkar inte hahahhahahah


10 dagars dag 9 - Min favorit emoji just nu


HAHAH oj, kan verklgien inte bara välja en. Därför delar jag med mig av mina "senaste använda emojis" ♡

 


Hoppas alla får en bra söndag, kramar♡♡♡♡


Av Linn - 22 mars 2015 10:12

Godmorgon!
Påväg till handbollsmatch 1 nu, mot Lysekil -hemma match.
Sedan blir det snabbt hem och äta lunch för att sedan åka till Vänersborg för att spela en till match...
Inte taggad alls.....faktiskt..

Hoppas alla får en bra dag<33

Kram

Av Linn - 21 mars 2015 22:50

Hej på er allihopa♡ 

Min lördag har varit braa, skön & bra. Inte gjort speciellt mycket, vilket jag också tycker är SÅ skönt;)) Imorgon blir det destå mer, då nästan hela dagen kommer gå till handboll då jag har 2 matcher på olika ställen..aja. 


Förut så satt jag ner och kollade på tv, gick sedan upp för att göra iordning mig (borsta tänderna, tvätta ansikter, borsat håret osv) för att sedan lägga mig i sängen. La mig först utan datorn och kände verkligen att jag var påväg att somna, det var SÅ skönt...Jag hade verkligen bara velat ligga där och somna, inte behöva bry mig om datorn och på så sätt bli pigg igen. För det är det jag blir av datorn - pigg. Men jag kan inte sova utan att göra ett "godnatt", inte heller veta att jag har kommentarer att svara på, utan att svara på dem eller säga "svarar på kommentarerna senare". Det är något fel med mig hahaha. 

Så jag klev upp, och nu sitter/halvligger jag här i sängen med datorn fullt igång skrivandes på detta inlägget samt svarandes på några kommentarer♡ 

zzzzzzzZZZzz önska jag var trött....ZZzzzzZzzzzZZZzzzZZ


 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards