♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 25 mars 2015 19:52

Ni behöver inte läsa allt^^ känner att det blev en hel del ;))

En hel del roliga frågor iaf


1: Matte eller Engelska

2. Sommar eller vinter?

3. Morgon eller natt?

4. Villa eller lägenhet?

5. Te eller kaffe?

6. Mobil eller dator

7. Svart eller vitt?

8. Duscha eller bada? 

9. McDonalds eller Burger King?

10. Tårta eller paj (med typ vanligsås)

11. Choklad eller vanilj?

12. Fest eller hemmakväll?

13. Apple eller Android?

14. Twitter eller Facebook?

15. The Simpsons eller Family Guy?

16. Cola eller Pepsi?

17. Salt eller sött?

18. Fantasi eller verklighet?

19. Komedi eller skräck?

20. Pannkakor eller våfflor?

21. Bakat eller köpt?

22. USA eller Kina?

23. Hamburgare eller korv?

24. Salt eller Peppar?

25. Jordnötssmör eller sylt? beror på vad det är till

26. Shorts eller kjol?

27. Godis eller chips?

28. TV eller film?

29. Bläck eller blyertspenna?

30. Prata i telefon eller i verkligheten?

31. TV spel eller bordsspel?

32. Promenad eller cykla

33. Regn eller snö? (just nu)

34. Födelsedag eller Julafton

35. Byxor eller klänning?

36. Rock eller Rapp?

37. Ketchup eller senap?

38. Spotify eller Youtube?

39. Kärlek eller pengar?

40. Film eller böcker?

41. Bil eller motorcykel?

42. Michael Jackson eller Elvis?

43. Frankrike eller Italien?

44. Presentkort eller pengar?

45. Papper eller plast?

46. Jultomten eller påskharen?

47. Hotell eller vandrarhem?

48. Pizza eller sushi?

49. Smörgåsgurka eller Oliver?

50. Stan eller landet?

51. En sann vän eller många falska?

52. Blåbär eller hallon

53. Familj eller vänner GÅR EJ att väljaXD

54. Vänner eller 1D what? 

55. Harry styles eller Niall horan ingen

56. Youtube eller Facebook

57. Vine eller Instagram

58. Bloggen eller Instagram

59. Isadora eller Maybeline

60. Gina eller Cubus 

61. 1D eller JB? INGEN

62. Skräckisar eller Mean Girls?

63. Levande ljus eller Lampor?

64. Singel eller Förhållande?

65. Smink eller Utan smink?

66. Utsläptt hår eller Uppsatt hår? 

Av Linn - 25 mars 2015 15:23

Wohoo äntligen kom mitt sista iPhone skal från Ebay♡♡♡ 

SÅÅ nöjd med allt, och det är så bra priser heheh;)) 

     

Kramar♡♡♡

Av Linn - 25 mars 2015 10:15

Hej allihopa!
Onsdag idag då, ska ha en engelska lektion nu...Slutar runt 14.20 idag^^
Hoppas alla får en bra dag<33

Kramar♡♡♡♡♡

Av Linn - 24 mars 2015 22:29

Hej på er! Hoppas eran tisdag varit bra. Min har varit okii, helt vanlig tisdag, och inget speciellt har hänt. vanliga lektioner, vanlig träning. Rätt tråkig träning då vi var så många på min position och fick stå och vänta & vänta...Men men! 

När jag kom hem från träningen var det halvmåne, och det var superfint♡ Tyvärr blev bilden inte det bästa som ni ser under här^^


Hur som helst, onsdag imorgon då. Skönt med onsdagar tycker jag:) 

Sov gott allihopa♡ ♡  

Nu ska jag svara på alla underbara kommentarer samt kolla lite bloggar♡♡

 

Kramar♡ ♡ Hörs imorgon!

Av Linn - 24 mars 2015 18:33

19-21, handbollsträning

Av Linn - 24 mars 2015 15:46

Hej allihopa!

Endast 7 skoldagar kvar nu innan det är påsklov, vilket är såååsåså skönt! Längtar verkligen till att få en ledig och skön vecka, med massa gott godis, förhoppningsvis hehee♡♡


Under lovet ska min familj + farmor & farfar också åka till Ungern, Budapest! Något som jag också längtar jättemycket till! Aldrig varit där, så det ska bli sjukt roligt!! Endast 12 dagar kvar till det:)))

 

Kramar! Hoppas ni har en bra dag! Ska försöka göra lite plugg och sedan blir det handbollsträning mellan 19-21 ikväll...

Av Linn - 24 mars 2015 10:14

Hej allihopa!
Precis haft en lång So lektion, och nu ska jag ha en NO lektion också. Efter till lunch och till sist en lång svenska lektion....
När jag kommer hem sedan så har jag också träning ikväll.
Hoppas alla får en bra dag<33

Av Linn - 23 mars 2015 22:21

Hade varit så mycket coolare om klockslaget hade varit 22:22 när jag började skriva detta inlägget hhahah. Fast det är just detta som lite är själva charmen med att skriva klockslag^^


Hej föresten♡♡ Och hoppas ni haft en bra start på veckan! Min måndag har varit bra, helt vanlig måndag nästan. Skoldagen rullade på som vanligt, sedan har jag bara tiden flugit iväg sen jag kom hem från skolan, och nu är det snart dags att sova! 

Det bästa med måndagarna är helt klart "Jordskott" nu på kvällen mellan 21-22, helt sjukt vad spännande det är... (ett tv program på svt för er som inte visste det) Jag tycker verkligen att det är läskigt, men jag kan inte sluta titta, det blir bara mer & mer spännande för varje gång!! Bäst är det...

"Längtar" redan till nästa avsnitt om en vecka...


Ja, men jag ska snart sova. Sov gott allihopa, hörs imorgon♡♡

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards