♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under mars 2015

Av Linn - 27 mars 2015 22:40

Hej på er! Hoppas eran dag varit bra^^

Hhahaha jag gör alltid sådana här "kvällsuppdateringar" då jag säger godantt osv. Och ja, de kanske inte är alls roliga, men men:)) Har blvivit som en rutin och är något jag gillar att skriva för att "summera dagen" osv♡ ;) 

Min fredag har varit braaaaa♡♡♡♡ 

Nu denna helgen blir det 2 matcher, och det ska bli roligt:DD, även fast typ hela helgen kommer gå åt det då det är en match imorgon och en match på söndag. Mitt på dan dessutom. Men men♡ 


Jag hoppas ni får en bra helg!

Nu blir det youtube samt lite andra program, sov gott♡

 

Av Linn - 27 mars 2015 17:47

Hej på er:)))

Min skoldagen har varit toppen!! Musiklektionen i slutet, asså omg, sååå sjukt rolig!! Vi had vikarie och ja, även fast man inte fick gjort så mycket, så hade jag o Karro (och pauline) jätte roligt!

Bra skoldag helt enklet!

Skippade träningen idag också. Då jag har 2 matcher i helgen och känner inte att jag orkade träna..så lat är jag...


Aja, nu till själva inlägget. Vet ni vad? Varje dag under denna veckan har jag filmat en video där jag visar vad jag har haft på mig under alla dessa 5 dagar i skolan! Har gjort en sådan innan och tänkte att det kan vara roligt om jag gör en till^^ Så det blir en "outfit of the week" helt enkelt

Hoppas ni gillar videon♡♡ Och hoppas inte musiken stör er!



Ska svara på lite kommentarer nu samt kolla lite bloggar♡ Fortsätter sedan efter middagen igen♡

Hoppas ni alla har en superbra fredag♡ Love u all!

Av Linn - 27 mars 2015 12:52

Hej på er!
Nu ska jag ha musiklektion, slutar sedan 14.35
Hoppas alla har en jättebra dag<33

Kram

Av Linn - 26 mars 2015 22:39

Hej allihopa♡♡ Hoppas ni haft en bra torsdag!

Var ju rätt less på allt i inlägge "After school" och det går liksom upp & ner. Men nu efter träningen känns det bra♡ Handbollsträningen var rolig, och vi hade endast 6m träning. Okej, det kanske inte säger er något, men det är ifall positionstärning:)) 


Har precis svarat på kommentarer samt kollat lite bloggar♡ Resten blir imorgon! Era kommentarer gör mig sååå glad<3


Fredag imorgon då...egentligen ingen speciell dag...tyvärr. 

Sov gott, nu blir det familjen annorlunda för min del^^

 

Av Linn - 26 mars 2015 18:07

Av Linn - 26 mars 2015 16:29

Hej på er! Hann aldrig med att uppdatera imorse eller någon gång under skoldagen. Fullt upp hela torsdagen. Torsdagar är inte direkt någon dag jag gillar, då vi slutade 16.00 Hur som helst, sitter hemma nu, vilket är skönt. 

Men ska snart äta middag och sedan vid 18 tiden ska jag iväg på handbollsträning!! 

Jag skrev ju ett inlägg om handboll för ett tag sedan, HÄR, och mina tankar går verkligen upp och ner....just nu....suger det...handboll alltså... Fast egetnligen är det inte handbollen, utan själva laget - tror jag. Själva pressen som är, allt sådant....Svårt att förklara...


--------------------------------------------------

Jag längtar bara tills vi får påsklov, inte till helg. Påsklov. Hela helgen kommer försvinna ändå, inget att se fram emot. Allt suger. Det gör verkligen det. Orkar inte. Måste plugga SO. Måste spela handboll...eller? 


Okej, jag kommer ingen vart med att sitta här och skriva! 

Hoppas alla får en fortsatt bra torsdag♡♡

   

Kraaaaaaamar!

Svarar på kommentarer, samt kollar bloggar när jag får tid, men det vet niii

love u 

Av Linn - 26 mars 2015 12:00

Våffeldagen var ju igår, och ofc åt vi våfflor♡ Så gott:))

   

Kramar

Av Linn - 25 mars 2015 22:00

Sanbbt godnatt inlägg nu^^ Planen är att jag ska lägga mig tidiagre dag, inte somnat förrän strax innan 12 på kvällen de senaste dagarna! Suttit inne på datorn, sedan vidare till mobilen.

Hur som helst, min onsdag har varit braaa♡ Skoldagen gick finfint och väl hemma har jag bara chillat & tagit det lugnt! Inte haft någon läxa / träning eller något som behövts göras:PP hehhe såå skönt!! 

 

Hoppas alla haft en bra onsdag♡ Sov gott, vi hörs imorgon:))

Svarar på de nya kommentarer imorgon + kollat på bloggar♡♡♡

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards