♡MyLifeAsLinn♡

Direktlänk till inlägg 9 februari 2015

All day long

Av Linn - 9 februari 2015 22:32

Förlåt för dålig o tråkig uppdatering av bloggen idag! Men så kan det bli ibland.

Jag kan ju tycka själva att jag borde haft massa tid då jag klev upp så tidigt idag och träningen inte började förrän 15:30, men dagen bara rann iväg. Var ju hos tandläkaren imorse, väl där gick det bra, gjorde det vanliga - spände rälsen uppe & nere. Men som vanligt gör det SJUKT ont nu efteråt, spänner i hela munnen och kan inte äta (tugga) nästan någonting...Det suger. Men det går över, om ett par dagar, så får överleva. 


Kan passa på att tacka för alla underbara kommentarer jag får♡♡ Ni är bäst!


Anyway, träningen förut då, löp/fys utomhus. Burr. Träninge gick ok och var tråkig. Hahah gud vad det låter nedstämmande. Nä men det var inte direkt några roliga övningar som vår tränare gjorde, plus att jag fick jätte ont i mitt knä när vi sprang...Så när träningen var slut var det ren lycka hahahahah. Trodde då att jag skulle hem, men tydligen skulle vi kolla på damernas o herrarnas elitseriematcher...Visst det var roligt att se, men i slutet ville jag bara hem! Kom hem strax innan halv9, då jag åt lite kvällsmat (det som gick) samt duschade o kollade på tv! 


Ska kolla lite bloggar, sedan vet jag inte om jag ska sova eller om jag sätter på något program eller så^^Vi har ju trots allt lov, så tiden behöver jag inte tänka så mycket på;) 

Hoppas eran dag varit bra♡♡ Sov gott, vi hörs imorgon igen!

 

Selfie på Olivia & Mig från när vi tittade på damernas match^^

 
 
Nathalie Tegelstam

Nathalie Tegelstam

9 februari 2015 23:11

Vilken fin bild på er :) kramkram

http://nathalievictoria.com

Linn

10 februari 2015 12:11

aw ska du säga♡ Kramisss

 
hanna

hanna

9 februari 2015 23:30

härligt, hehe ja det äter jag typ till frukost varje dag! :D
min dag har varit super bra faktiskt din då? :D

http://fitnessinspiration.se

Linn

10 februari 2015 12:12

ahha åh vad gott!
Jo min måndag var bra den med♡
Kram

 
Annie

Annie

10 februari 2015 08:11

Trist med ont i knät! hur är det idag?
Vad skönt med lov för dig<3 Det är du såå värd**

Sv: Jobbigt att det gör ont! hoppas det blir bättre snart<3
Ja hoppas jag slipper bli sjuk ... försöker kurera det jag kan :)
Halsen känns lite lite bättre idag iaf :)

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Linn

10 februari 2015 12:26

Jo det känns fortfarande i knät, liksom stelt. Men det brukar gå över!
Aww ♡♡♡

Skönt att halsen känn lite bättre iaf! Får verkligen hoppas att du inte blir sjuk!

Massa kramar!

 
natalia

natalia

10 februari 2015 08:54

Så fin bild på er ;)

Hahaha förstår att du var lycklig när träningen var över ;D

http://nouw.com/nataliatrojan

Linn

10 februari 2015 12:11

aww fina du♡

hahaha ja i detta fallet ja;D

 
Patricia

Patricia

10 februari 2015 10:28

Nej men vad tråkigt att träningen var så tråkig:( Hoppas det blir roligare nästa gång.
Så skönt med lov. Har du planerat något speciellt eller ska du bara ta dagarna som de kommer?:)

http://patriciac.blogg.se

Linn

10 februari 2015 12:16

ah hoppas det♡

Under lovet ska jag mest ta det lugnt, verkligen så skönt att bara kunna gå o lägga sig när man vill och detsamma med att gå upp! Fast jag försöker komma upp senast 11 då jag inte vill att hela dagen ska gå bort:)) men jag har inte så mycket planer♡ Har du också lov nu? :D
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 20 december 2015 21:17

Heeeej allihopa! Som jag saknar att blogga, saknat er och saknar allt som har med bloggen att göra! Men denna första tiden på gymnasiet från sommarlovet fram tills jullovet har varit fullt ös! Så mycket nytt och så mycket som har hänt. Det är omöjlig...

Av Linn - 5 september 2015 23:11

Som ni märkt, så har jag inte uppdatera bloggen och som det är just nu har jag inte mycket tid åt bloggen:(( Detta känns verkligen extremt tråkigt, men skolan och handbollen tar flr mycket plats.   Men jag ska inte skylla på något, jag själv har ...

Av Linn - 27 augusti 2015 09:36

Hej på er & godmorgon! Börjar kl. 10:10 idag, och är på bussen just nu! Har bara en engelska lektion som är 50 minuter, sedan slutat jag! Hur skönt??! Btw så var det såå sjukt skönt med lite sovmorgon till 8 idag:)) Hoppas alla får en bra dag! ...

Av Linn - 25 augusti 2015 22:35


Ska försöka sova så snart som möjligt! Börjar 8.10 imorgon också! Hoppas allas dag har varit bra! Min dag har varit bra, och skoldagen gick bra! Förut på handbollsträningen så hade vi minihandboll, vilket var GRYMT roligt!!! Skrattade såååå sjukt...

Av Linn - 24 augusti 2015 22:48

Hej på er! Hoppas alla haft en bra start på denna nya veckan! En vanlig skol-vecka för min del, lektioner och läxor har redan dragit igång.. Dagen i skolan kändes bra! Många är så snälla ...

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards