♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 25 januari 2015 22:15

Då var söndagen över då...Hann inte med allt jag hade tänkt mig, men faksitkt nästan! 

Hann fotografera ute i det underbara vändret♡ Sedan har jag spelar 2 handbollsmatch, en intärn match då laget möte varandra, i den matchen förlorade mitt lag;) Och direkt efter det så mötte vi Lysekil och dem vann vi mot♡♡ Så det var bra!! 

När jag kom hem från handbollsmatcherna var klockan redan halv6, så hela dagen hade typ gått..Men jag svarade på massa kommentarer och sådant♡ Samt så har jag läst igenom lite snabbt inför engelskan imorgon... 

En annan jätte skön grej är att vi slutar efter lunch imorgon!! OMG drömXD Nä, men det är pedagogisk eftermiddag^^Så behövligt! 


Hoppas eran söndag varit bra!! Vi hörs imorgon igen, sov gott♡

 

Av Linn - 25 januari 2015 19:43

Lovade ju att dela med mig av bilderna från gårdagen hemma hos Karolina!

(tog bara dem bilderna som "jag" är med på, inte så roligt att sitta och kolla på en massa andra tänkte jagXD)

                                     

 Kram

   

Av Linn - 25 januari 2015 13:15

Den 19 Janurari så la jag ut denna bilden när jag var i skolan!♡

 

Underbra nattis ville se hela plagget och såklart ska ni alla få göra det! 

Det är ungefär en längre topp / klänningsaktig, till den har jag ett par tights! Älskar verkligen detta plagget och tycker det är så bekvämt & snyggt. 

Jag köpte den när jag vi i Stockholm i Okober någon gång (kommer inte helt ihåg när jag var där) och köpte det inne på en affär som heter "River Island", den var på rea och kostade under 200 kr, vilket jag tyckte vad sjukt bra!! ♡♡

   

Hoppas du fick svar nattis♡♡♡ 

Massa kramar till er alla! 

Av Linn - 25 januari 2015 11:47

Sol & snö....Älskar detta!!

Av Linn - 25 januari 2015 11:20

Har precis ägnat tid att svara på alla underbara 30 kommentarer & kollat massa bloggar♡♡♡♡ Det finns inte ord för detta...


Godmorgon allihopa! Söndag idag! Och önska verkligen att dagen var dubbelt så lång som vanliga dagar...då jag hade behövt hinna med så mycket!! Men tveksamt om jag kommer göra det...Ska iaf spela 2 handbollsmatch idag! En 14.35, och sedan 15.35 Så den största delen av söndagen kommer gå åt det! Hade behövt städa rummet...då allt damm syns nu när solen lyser in i rummet....hmm trevligt. 

Sedan hade jag så himla gärna velat lägga massa tid ute i snön & fotografera!!! Och det innan solen går ner...Men måste snart äta och fixa mig inför samligen innan matcherna...SÅ jobbigt. Vill ha mer tid!!!!

Men får se vad jag hinner med idag. Hade också behövt plugga engelska inför engelelska debatten imorgon...


Hoppas alla får en jättebra söndag♡ 

Kramar^^

Av Linn - 24 januari 2015 15:16

Hej allihopa!♡

Jag har verkligen fullt upp idag! Har varit inne i stan med Sofia♡♡ Vi har handlat present till våran kompis Karolina som vi ska på tjejkväll hos snart!! Direkt när jag kom hem från stan slog jag in presenten och åt! Nu måste jag välja kläder, byta om, fixa med och massa sådant. Ska vara där 16:30! 

Och så kommer jag antagligen hem sent ikväll!


Bara så att ni vet så kommer jag tyvärr inte hinna med att svara på alla underbara kommentarer eller kolla era bloggar!! Men jag hoppas ni förstår!! Ibland räcker tiden inte till.. Loveu all♡♡


Hoppas också att alla har en jättebra lördag! 

Btw, så snöar det jätte mycket hos mig nu!! SÅ sjukt roligt & fint!!

       

Jag & Sofia ovan♡♡

 

Massa kramar till er♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡  

Av Linn - 23 januari 2015 22:40

Hej allihopa♡♡ Hoppas eran fredag varit bra! Min dag har varit braaa!! Dagen i skolan gick toppen och so lektionerna nu för tiden är så intressanta - handlar om förintelsen! Så det är verkligen jätte roligt! Sedan hade vi elevensval och mentorstid, lunch då. Och egetnligen skulle vi ha musik men den lektionen blev "inställd" för vi inte hade någon vikarie, vilket var SÅ sjukt otroligt skönt!! Dock fick vi med oss en läxa/uppgift som skas göras till nästa fredag då. Började på den idag! 


Handbollsträningen gick bra!♡ Och sedan hade jag fredagsmys med farmor, farfar och min lillebror (han är 12, lät som han var typ 3 ahahhaah). Mamma & Pappa är nämligen iväg denna helgen så då är farmor & farfar här! Vi kollade på tv och åt ostbågar o godis och sådant;) 

Nu ska jag sätta på något program♡


Imorgon har jag verkligen fullt upp! Ska köpa present med Sofia till våran kompis som vi senare under kvällen ska på tjejmiddag hos! 

Men mer om det imorgon, sov gott allihopa♡♡ 

 

hahaa en liten rolig selfie med farfar i bakrunden^^

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards