♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under januari 2015

Av Linn - 30 januari 2015 08:35

Godmorgon allihopa!
Gissa vad jag vaknade upp till idag? Mest snö någonsin!' Såhär mycket snö har vi inte haft denna vinter! Så jag tycker verkligen att det är sjukt rolig & dessutom UNDERBART fint!!
Hoppas alla får en jättebra fredag!<33

Kramar!

Av Linn - 29 januari 2015 22:39

Hej igen allihopa! 

Hoppas eran dag varit bra! Det har min! Handbollsträningen gick jättebra, vi var ganska få, vilket jag tycker kan vara SÅ skönt!! Men mitt knä gör fortfarande ont emellan åt, vet verkligen inte vad det är....och det slutar ju aldrig...vet inte vad jag ska göra...


Vill också tack så sjukt mycket för alla kommentarer jag får, ni är bäst♡♡♡ Jag är så sjukt tacksam för att NI läser min blogg, för NI gör min dag, NI är bäst!!! Jag kollar in allas bloggar som kommenterar^^

Angående en kommentar om en designfråga så ska jag svara på den imorgon, i ett inlägg!


Jag börjar 9.10 imorgon, så lite senare än vanligt! Men ska antagligen sätta på något program nu, se halva eller så, sedan sova! Vi hörs mer imorgon allihopa, sov gott♡♡

Förrästen, ni har väl inte missat min nya design på bloggen? Ska fixa lite med den i helgen, så att den blir klar;)

 

Av Linn - 29 januari 2015 18:12

Påväg till handbollsträningen nu! Träning i 2 timmar...
Hörs ikväll.

Av Linn - 29 januari 2015 16:33

Hej allihopa♡♡ Och ja, vad säger man? God eftermiddag? :D 

Kom hem från skolan för en halvtimme sedan! Och har precis kllat igenom alla bilder från dagen^^Började 8.30 och slutade 16. Lång dag....Men det var roligt!! Förstå hade vi skridskor med klassen vilket var roligt! Sedan hade jag syslöjd och i syslöjden så gör jag en tröja! Sen lunch.

Efter lunchen hade vi NO och Spanska!! Och ni skulle varit med på våran NO-lektionXD Heeeelt crazy!! Filmade massa och la ut på mystory på snapchat, och omg vad rolig lektion det var!! Vi gjorde något experiment och det blev typ helt fel för alla, det sprängdes sönder glas, började nästan brinna på bord, folk skrek, folk skrattade, dem öppnade fönstret och ja, asså gud vad rolig lektion! Jag jobbade med min kompis Karolina och för oss gick det bra!! Det var jätte roligt för när Pauline & Sara skulle göra deras experiment sprängdes det typ och allt flögXD Hhahhaha så roligt iaf!!


Ska strax äta middag och sedan vid 18-tiden så ska jag på handbollsträning i 2 timmar!! 

Får se när jag hinner kolla era bloggar & svara på alla comments♡ Men annars vet ni ju varför!


Delar med mig av MASSA bilder & videos från dagen!!

                 


 
 
 
  Ni måste verkligen kolla den sista videonXD Och alla om ni orkar, den längsta är 10 sek så^^

 

Ha en fortsatt bra tosdag allihopa!

Av Linn - 28 januari 2015 21:46

Hej på er! 

Min onsdag har varit bra! Skolan gick bra och jag ha min engelska debatt idag...okej, det blev inte direkt någon debatt för min del då jag typ satt tyst, kan verkligen inte prata engelska inför hela klassen. Men det jag sa, var det jag skulle säga som jag hade skrivit på pappret, själva babbelpratat skötte de andra 2 i gruppen...Men jag är nöjd med godkänt, då jag vet att detta inte är min starka sida.

Vi hade också idrott och matte idag! 

Efter skolan tog jag bara det lugnt. Onsdagar är en sådan dag då jag inte har någon träning eller så, vilket kan vara något av det skönaste som finns ibland hahahah! Brukar passa på att plugga, men oftast går det ju sådär då jag hela tiden tänker typ "chilla du kan plugga sedan, du har hela dagen på dig"...

Men dagen går ju. Fick iaf gjort SO och lite Matte! Men grejen är den att jag måste verkligen bli ännu bättre på planeringen av skolan, det var min absoluta starka sida, och det vet jag. Jag har det inom mig, måste bara få tiden att göra det och utföra det. Men den tiden ska jag ta, frågan är bara när..


Hoppas eran dag har varit toppen♡ 

Ska snart lägga mig, kanske t.o.m kan lägga mig i tid idag? Vet vet? 

Vi hörs imorgon igen, sov gott loviieees!

Massa kramar!  

Av Linn - 28 januari 2015 14:00

                                                     

   

Jag älskar dagar som dessa. Men tyvärr är den mesta av snön borta i nuläget...


Kamera: Canon 600D

Redigering: Ingen

Foton av mig^^

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Av Linn - 28 januari 2015 09:15

Hej allihopa!
Har just nu digital workshop, det är jätte chill, vi gör en film men greenscreen! Våran film ska handla om en resa genom tiden, från 2000-2014.
Hoppas alla får en bra dag!

Av Linn - 27 januari 2015 22:42

Såhär är det nästan varje kväll, jag är jätte pigg. Känner inte för att sova, men måste för jag vet exakt vad som väntar nästa morgon. Jag är verkligen SJUKT trött, blundar när jag äter frukost och allt, mina ögon sover, men min kropp är vaken - knappt då vill säga. Men förstår inte varför. Jag vill kunna gå och "lägga mig tidigt" se om det blir bättre...Men har så mycket som behövs göras på kvällen! PLUS, att jag kom hem från träningen typ 21:15 eller något och då ska jag äta kvällsmat. 

Men men, nu kan jag äntligen fy krypa ner i sängen, för visst är det skönt! ;) 

-----------------------------------

Min tisdag har varit bra! Skolan gick bra och idag var det dessutom förintelsens minnestad, och det passade så bra för vi jobbar mer det på So-lektionerna just nu! Måste säga att det nog är något av det intressantaste i hela skolan just nu...

Handbollsträningen gick bra, fast vi var många, och att den var jobbig! Hhahah!


Förresten, imorgon kl. 10 så kommer ett roligt inlägg upp♡ Nämligen en massa vinterbilder, kika in då! 


Hoppas eran dag varit bra, sov gott, vi hörs imorgon^^

 

tack så sjukt mycket för alla kommentarer, ni gör mina dagar!!!!

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards