♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 25 november 2014 15:15

hej på er finisar

Till helgen ska jag sätta mig och trixa och fixa med min egna julkalender här på bloggen♡ Hade en julkalender på min förra blogg förra året, och det var väldigt mysigt & roligt!

Så därför tänkte jag även ha en iår!

Min planer just nu är att julkalendern kommer bestå av lite smått & gott! Allt från små tävlingar, videos (som jag berättat i tidiagre inlägg), DIYs, tips, inspo, julklappstips och allt annat som har med julen att göra! Ni kommer få se! 

 

Någon som troligtsvis kommer följa min julkalender? :DDDDDD 

 

Många kramaaaaaar

Av Linn - 25 november 2014 11:45

Hej på er♡♡ 

Min känsla just nu är jul, jul, jul. I mitt hjärta finner sig en massa julglitetr och stjänor samt pepparkakor, för jag kan verkligen inte beskriva hur mycket jag längtar till December!!!!!!!!!!! ♡

Till helgen ska jag adventsfixa och fixa med julkalendern till bloggen. Allt kommer bli såå najs när det blir 1:a Advent och sedan även 1:a December♡ Längtar så sjukt mycket!!

"Allt" kommer bli perfekt, mitt rum med massa julstämning, mitt humör, mina känslor och mycket mycket mer. Men just nu saknar jag en sak...Snön. När kommer snön iår & kommer det någon snö ens??? :(

Förra året kom det aldrig "riktgt mycket" snö utan mest smått och slask, det var heller inte någon snö på julafton om jag minns rätt?!!! Vilket sög!! 

Snön är den allra allra sista biten för att min jul-pyssel ska bli perfekt! Jag önskar av hela mitt hjärta att snön kommer iår!!!!!!! SNÄLLA♡♡♡♡♡♡♡ Jag ber seriöst. 

 

Förra året vid December så kom "första snön" här där jag bor den 5/6 December♡♡

Arkiv bild...♡♡♡♡

 

Av Linn - 25 november 2014 10:13

Hej på er!
Är i skolan trots allt min förkyldning...Jätte snuvig, hostig och allt sådant! Men vill inte missa...Dessutom så är mina ögon typ röda och rinner:P hahah inte så roligt...

Hoppas alla får en bra tisdag!<333

Av Linn - 24 november 2014 22:25

Nu är måndagen över! Min dag har varit bra, helt vanlig. Pluggat NO läxa & Idrotts läxa och måste verkligen plugga resten av veckan, har NO prov och SO prov!! Så måste verkligen plugga plugga plugga!

Sedan har jag också dratt på mig en förkyldning, är jätte snorig och har lite ont i halsen + att jag hostar. Vill verkligen verkligen inte bli sjuk eller något sådant nu! Missar alldeless för mycket i skolan då...


Men nu ska jag sova♡ Godnatt alla vi hörs imorgon!

 


Av Linn - 24 november 2014 20:35

Hittade två bilder från exakt 24 November 2013♡ Så roligt att se!

   

Olivia, Jag, Caisa <33

Av Linn - 24 november 2014 20:19

24 November idag vilket innebär endast 1 månad kvar till Julafton!! Bästa dagen på hela året enligt mig♡♡♡♡ Jag kan seriöst inte förklara hur mycket kärlek den dagen ger! Hur glad jag blir. 

Guuuud asså, jag kan knappt fatta det! Det har snart gått ett helt året, snart har hela 2014 gått! Asså det är helt sjukt, året har gott så snabbt. Kommer verkligen ihåg förra julen och när jag trodde att det skulle ta en evighet fram tills dess, iochförsig så har det inte gått ett helt år ännu - men snart. Och jag kan inte fatta hur snart 365 dagar kan gå såhär snabbt!!

Någon som håller med mig? ♡


Men en sak är klar, jag längtar såååå sjukt mycket till December!!!! Dör av längtan....

 


Av Linn - 24 november 2014 09:18

Gud vad jobbigt det var att komma upp ur sängen imorse!! Och så är det tråkig dag i skolan också. Fick just reda på att vi ska ha oförberett prov i engelska!! Jag som suger på det.....

Hoppas alla får en bra måndag iaf:))

Olivia, Caisa, Jag <33

Av Linn - 23 november 2014 22:19

Nu är det snart dags att släcka lampan och sova! Ska bli skönt att sova i min egna säng;)) Även fast det är skönt att sova i "nya sängar".

Hoppas alla haft en riktigt bra helg♡ 

Nu taggar vi skola imorgon! 

 

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards