♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

NO

Av Linn - 27 november 2014 13:18

Torsdag idag! Ska svara på alla kommentarer sedan. Men nu måste jag fokusera på NO lektionen, vi får plugga till provet och eftersom jag inte fattar någonting(!!!) Så måste jag ta vara på all tid!

Hörs hemma sedan!:))

Av Linn - 27 november 2014 10:15

Can´t wait for christmas♡♡♡♡

 

Min bild från julafton 2013

Av Linn - 26 november 2014 22:17

Har varit nu under kvällen på öppet hus! Jag vet inte vilken gymasie skola jag ska välja sedan....men jag vet nu linje, fast inte inriktning! Så måste verkligen sätta mig någon dag och fundera & kolla igenom massa kataloger. Men tycker det är så svårt o tråkigt....Jajajaj...


Dagen har varit lugn. Bara fått gjort hemkunskap, ingen NO eller SO, vilket suger. Men jag får skylla mig själv, vart tog tiden egetnligen vägen?? Måste måste måste verkligen sätta mig någon dag och börja plugga till proven!! Får panik..


Imorgon är det torsdag, och jag ska gå till skolan♡ Efter skolan ska jag på ett till öppet hus, och sedan handbollsträning. Så hinner inte göra någon läxa imorgon heller - jahopp kul. 

 

Men nu ska jag sova (eller ja snart). Hoppas alla haft en bra dag!

 

Av Linn - 26 november 2014 16:38

Hej på er♡♡ Mår mycket bättre nu! har fortfarande kvar förkylning och så men är mycket piggare! Så det är superbra:DD Hahah! + att min ögon inte rinner/är röda längre!

:DD Det enda jag gjort under dagen är att kolla på tv och film:P Och så har jag skrivit på min hemkunskaps inlämning, men ösnkade att jag hade gjort lite NO också....jaja.


Btw, mamma bara "linn du måste klippa dig innan jul" & så åkte jag med mamma och min lillebror till frisören och klippte mig. Endast topparna då, men jag känner verkligen vilken skillnad! Och så är håret mycket lenare;)))) Hhahahaha♡ 

Resultat: 

 

 

Nu ska jag snart äta middag & sedan jag på öppet hus - Hulebäck! Orkar inte, vill bara vara hemma men men.....

Många kramar

Av Linn - 26 november 2014 11:30

Här får ni 2 "outfit" bilder från exakt 26 november 2013♡ 

Asså älskar verkligen att kolla tillbaka:DDD

   

Av Linn - 26 november 2014 10:12

Jahopp, då ligger man här i sängen. Vaknade imorse men kände att nej, jag mår inte så bra.
Därför stannade jag hemma idag! :///
Ska ta det lugnt och vila och om jag orkar så kan jag göra lite läxor.

Men hoppas alla får en bra dag<33

 

#sjuk

Av Linn - 25 november 2014 22:02

Nu var ennu en dag över, 25 November. Asså det är sjukt vad tiden går snabbt! Tyvärr inte min förkyldning, inget har blivit bättre vilket suger. Hoppas det är bättre imorgon när jag vaknar, iaf ögonen!


Jaja! På kvällen har jag kollat på tv-programmet InteOK, och jag dör så roligt det är!! Älskar det♡ Och nu ska jag kolla på dagens portkod avsnitt:)) Sedan sova!! 

 

Hoppas alal haft en bra dag & att ni sover gott nu

 

Av Linn - 25 november 2014 18:59

Hej allihopa!

Har inget speciellt att göra nu så kan göra ett litet inlägg! Jätte många är verkligen sjuka ny med förkyldning och allt! Även jag. Det måste gå något virus...Jag är verkligen jätte snorig och hostig och sedan rinner mina ögon, så mår inte så jätte bra. Men klarade till slut av dagens skola:P Var väldigt jobbigt då jag fick snorvla och sådant hela tiden

Önskar alla "krya på er" :)))


Nu på kvällen så har jag pluggat SO och även fixat lite med en "julheader" som jag ska ha på min blogg till December sedan♡♡ Åhh asså jag längtar så sjukt mycket till helgen!! 1:a advent då♡♡♡


Funderar om jag ska ta en kopp té och kolla på någon julfilm...hm<333 Älskar det! Tänkte göra ett inlägg senare om mina favorit julfilmer:) Men det tar vi en annan dag!


Hoppas alla får en fortsatt trevlig kväll♡ (hoppade träningen idag då jag inte mår så bra)

 

Kraaaaaamis



♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Ovido - Quiz & Flashcards