♡MyLifeAsLinn♡

Alla inlägg under november 2014

Av Linn - 29 november 2014 13:45

hej på er...♡ 

För exakt ett år sedan fanns världens bästa kanin vid liv. Sotis, mitt allt. Älskade honom av hela mitt hjärta och skulle seriöst göra vad som helst för att få vara med honom idag, för att få röra vid honom, för att få se honom. Nu har det snart gått ett helt år sedan Sotis avlidades och jag saknar honom något sjukt ibland...♡ Han vär vädligt mest underbaraste kanin, så himla tam & så himla social och kärleksfull...Han var mitt första och enda husdjur, han var min dröm. 


Men han blev sjuk, och på bilderna här under kan man se lite av hans böld som sedan inte gick att stoppa även fast vi gav han medicin och massa annat. Vid denna tiden förra året så var det väldigt jobbigt och sorgsligt. Den dagen då pappa sa att han hade bokat tid hos veterinären den 3 Januari, för avlivning, kommer jag aldrig glömma. Jag grät sjukt mycket och kunde verkligen inte fatta vad som hände, varför skulle världen vara så orättvis??? 


Dessa 3 bilderna här under är tagna för exakt ett år sedan, 29 November 2013. 

Sotis avlivades den 3 Januari 2014. 

   

Om ni vill så kan jag lägga ut mer bilde rpå honom? ♡ För han var så extremt söt ...  

Av Linn - 29 november 2014 11:29

Hej på er!<33
Hoppas alla får en jätte bra lördag med vad ni än gör:))
Just nu är jag & mamma påväg till mormor, vi ska julpynta:DD Det ska bli jätte roligt för jag älskar att göra det Hahaah;)) När jag kommer hem senare idag så ska jag bl.a baka pepparkakor, städa och plugga, och sist adventspynta;)) Så bra lördag!

Men vi hörssss<333

Av Linn - 28 november 2014 23:13

Nu ska jag snart sova♡ Farfmor & Farfar har varit här idag för mamma & pappa var på julbord;)) 

Jag har faktiskt pluggat lite NO och sedan grejat med datorn samt kollat på tv och haft fredagsmys♡ 

Härlig fredag!

(åt de första pepparkakorna och drack första julmusten för "iår" förut:p) Just so u know, what?ahhahaha


Sov gott alla♡♡♡ Vi hörs imorgon!:DD

 

Av Linn - 28 november 2014 18:09

Underbart med fredag & helg♡♡♡ Helt underbart!!

Vi har ingen träning idag för vi skulle titta på match men jag och olivia vet inte hur vi ska ta oss dit..Så det blev tyvärr inget. Men då får jag plugga lite kankse? Får se:PP

Skoldagen gick bra!♡ Roliga lektioner:)) Sedan på slutet av dagen så hade jag en tid hos tandläkaren för att fixa till min tandställning för en sådan liten "plupp" (bracket typ) hade låssnat. Så det fixade jag till. Därför missade jag bildlektionen, ooppps..


Nu här hemma så har jag mest tagit det lugnt♡♡ Pillrat vidare med min julheader som kommer upp på 1:a Advent på söndag♡ Och är riktigt spänd på det:))

När vi ändå snackar om 1:a Advent så längtar jag så sjukt mycket!! Ska bli såååå himla underbart roligt♡♡ Att få adventspynta & ta en adventsfika med lussekatter (äntligen) och pepparkakor. Mummmsss♡♡♡ 


Vad händer i helgen då? 

Jo imorgon så ska jag bl.a julpynta hos min mormor, hjälpa henne och så:DD Ska bli roligt♡ Sedan när jag kommer hem ska jag plugga, plugga plugga och ja PLUGGA. Måste verkligen plugga NO, prov på tisdag. Även städa mitt rum ahahah. Och det roliagste - baka pepparkakor♡♡♡

Sedan på söndag så ska jag adventspynta, spela handbollsmatch i Lysekil, plugga, mysa. 


Man kan säga att jag verkligen har fullt upp denn helgen! 

Vad ska ni hitta på i helgen?♡♡


Ha en underbar fredagskväll alla:))

 

Av Linn - 28 november 2014 11:45

One edit...

 

Av Linn - 28 november 2014 10:44

Hoppas alla får en bra dag<3333

Av Linn - 27 november 2014 22:56

Gud vad skönt att äntligen få ta det lugnt♡♡ Har verkligen haft en stressig dag och haft fullt upp alltime. Men nu sitter jag & kollar lite bloggar samt bloggar & svarar på massa underbara kommentarer♡♡♡ 

NI SKA VETA EN SAK, NI GÖR MINA DAGAR MED ERA KOMMENTARER. NI ÄR BÄST!

taaaack♡♡♡♡♡♡♡♡


Pluggandet med NO:n förut gick bra, förstått lite mer nu! Sedan pluggade jag också SO och det gick också bra;)) (kan bara säga att SO är mer intressant än NO:PP) hahahah.


Ni ska bara veta hur himla skönt det ska bli med freeeedag imorgon!!♡♡ Överlycklig och sjukt taggad inför helgen och all julfix och julpynt/adventspynt♡ Har längtar efter 1:a advent så sjukt länge och är sååå taggad och vill bara ha helg:DDDD Och snart får jag ju det också♡


Nä, men nu måste jag fortsätta med "my little stuff". Btw, öppet hus förut gick bra, mysig skola osv, bara så sjukt svårt att välja vilken skola man ska gå på, jaja behöver inte tänka på det riktigt än! 


Sov gott♡♡♡

 

Av Linn - 27 november 2014 20:03

Jag har verkligen inte haft något extra tid idag!! När vi slutade skolan (16.00) så gick jag hemåt, väl hemma hade jag 20 minuter på mig tills vi skulle åka till öppet hus på LM Engströms gymnasie som var mellan 17-20.
Jag hann inte träna och kom hem runt 19.20, träningen började 20 och behövde då åka 19.30 och visste inte hur jag skulle ta mig till träningen!

Allt är verkligen kaos. Nu måste jag plugga till NO provet som jag inte fattar något om & så måste jag göra so läxa till imorgon.
Hela denna dagen har varit så sjukt stressig och jag har inte haft en enda lugn stund.
Men ikväll, när jag ska sova ska jag kolla era underbara bloggar och svara på era underbara kommentarer! Ni är bäst och förlåt för att jag inte har den tiden just nu, önskade verkligen det. Men fick någon minut över nu medan jag sitter på toa:PP och tänkte att jag snabbt skriver detta inlägget!!

Kram på er & kom-ihåg att ni är bäst!!! Ha en bra kväll<33

♡Välkommen♡

Hej på er!♡♡ 

   

-Halloj peoples! Allt bra? ♡ Jag heter Linn och är 15 år. På min fritid spelar jag handboll och är med kompisar♡ Jag har ävet ett intresse för foto. 

Bloggen är mitt liv, som ni får ta del av.

 

-Har du någon fråga om mig eller min blogg så är det bara att fråga♡♡ 

 

Kram på er, och hoppas vi ses här igen? <333

♥Har du någon fråga?♥

37 besvarade frågor

Just saying♡

För alla er underbara som kommenterar min blogg vill jag bara att ni ska veta att jag blir sjukt glad varje gång!♡ 

Jag svarar på kommentaren så fort jag har tid och svarar både på min blogg och eran blogg! Alltså kikar jag in allas bloggar "just so u know";))

Massa kramar♡♡♡♡

♥Omröstning♥

Gillar du min design?♥
 Jaa♥
 Helt okej♥
 Nja♥

♥Kategorier♥

♥Klicka för "mer om mig"♥

 

Instagram: @linnselusan

Videofyme: @linnselusan

We♡It: @linnselusan

Kik: @linnselusan

Arkiv

Light Grey Pointer



Skapa flashcards